Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2007 22:21 - Спомени
Автор: eti Категория: Лични дневници   
Прочетен: 29990 Коментари: 3 Гласове:
0



Имам една тетрадка с хубави спомени и една друга с лоши. Бях решила преди време, че ще изхвърля и двете. Хубавите - да не ми напомнят за човека. Лошите - да не опреснявам паметта си, която ми е супер услужлива - редовно забравям. Намерих ги тази вечер в дъното на гардероба, докато си опаковах багажа. Прочетох онази с хубавите, стихове. Развълнувах се, натъжих се, поплаках си. Хубаво ми е било наистина. Реших да я запазя. После отворих другата. От любопитство, да видя дали и тя ще ме развълнува. Нищо подобно. Сълзите ми се пресушиха. Зарадвах се. Няма да я изхвърля. Ще я отварям всеки път, когато отново ме налегне тъгата. Оставям си и двете тетрадки. Оставям си и хубавото и лошото. То е част от мен, то е живота ми. Нима мога да изхвърля това, което в мен не ми харесва? Ще го оставя, ще го поопозная, ще помисля и ще реша дали да го подобря. Вече знам, че мога...



Тагове:   спомени,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tedimov - Когато се връщаш в миналото ................
19.07.2007 12:15
има само една полза от него. Да проумееш грешките си да проявиш стремеж да не допускаш днес подобни такива.
Ако днес не харесваш нещо в теб, май нещо е нарушено с градивното в теб. Коригирай го своевремено. Още по лошо е ако знаеш каква корекция ти е необходима и да не я предприемеш.
цитирай
2. eti - Благодаря ти за коментара!
19.07.2007 20:20
Да, прав си, миналото се оказа много полезно за мен и смятам, че съм на прав път. Важно е да се учим от грешките си и това... да не ни отнема все пак много време :-)))))
цитирай
3. roksolana - :)
24.07.2007 12:36
Аз си пазя всички тетрадки :)
Но не ги отварям. Защото не ми се иска. Но от време на време се случва, когато се пренасям например и изхвърлям ненужните неща. Най-силната емоция при това е подобна на твоята - мога! можах!...Това придава толкова сили и увереност в себе си! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eti
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2266121
Постинги: 20
Коментари: 298
Гласове: 1312
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол